لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حالا اروپا به یووه احترام می گذارد، این نتیجه نباید ما را از واقعیت دور کند [تکمیلی]

حالا اروپا به یووه احترام می گذارد، این نتیجه نباید ما را از واقعیت دور کند [تکمیلی]

 شاگردان مکس آلگری در یک دیدار بسیار حساس موفق شدند در ورزشگاه خانگی خود بارسلونا را با نتیجه ی 3‐0 شکست دهند و گام اول را برای صعود به مرحله ی بعد با موفقیت بردارند.

 

مکس آلگری معتقد است این نتیجه بزرگ ترین نتیجه ی او در سه سال اخیر به عنوان سرمربی بانوی پیر است.

 

بیانکونری شروع طوفانی داشت و توانست در 22 دقیقه ابتدایی بازی با دو گل زیبای دیبالا از حریف خود پیش بیفتد. کیه لینی نیز در نیمه دوم گل سوم را با ضربه سر از روی ضربه ی کرنر به ثمر رساند.

 

آلگری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

 

عملکرد فوق العاده ای داشتیم، از لحاظ فنی هم در دفاع و هم در حمله عالی ظاهر شدیم. این دیدار اولین گام برای صعود به مرحله ی نیمه نهایی بود. اما باید مراقب باشیم، بازی برگشت با این بازی تفاوت دارد. من نمی توانم درصد دقیقی از احتمال صعود یووه به مرحله ی بعد را به شما بگویم، ولی در بارسلونا هدفمان باید گلزنی باشد. آدم خیال پرداز و در عین حال واقع بین و عمل گرا هستم، ما در حال رشد هستیم و من در حال حاضر از عملکرد شاگردانم خوشحالم و ما گام های مهمی برای حرکت به سمت جلو در سال های اخیر برداشته ایم.

 

سرمربی یوونتوس در ادامه افزود:

 

یووه برای اروپا احترام قائل است و بالاتر از آن شایسته ی احترام در اروپا است. این بزرگ ترین نتیجه ی من در سه سال اخیر بود.

 

بارسلونا در مرحله ی قبل توانست نتیجه ی 4‐0 دور رفت را جبران کند:

 

ما موقعیت های فراوانی در نیمه اول داشتیم، سعی کردیم توپ را کناره های زمین انتقال دهیم و آن ها را مجبور به جابجایی در زمین کنیم، اما در بسیاری از مواقع پاس های اضافه رد و بدل می کردیم. این چیزی است که باید بر روی آن کار کنیم و در بازی برگشت آن را بهتر کنیم. یووه شایسته ی تحسین و ستایش است، علاوه بر ان هر بازیکنی که به نحوی در دفاع توانست توپ های بازیکنان آن ها را قطع کند و مسیرهای نفوذ آن ها را ببندد نیز شایسته ی تمجید است، در صورتی که توپ در جلوی پای مسی، اینیستا و سوارز می افتاد مشکلات جدی برای ما ایجاد می شد. بُرنده ظاهر شدیم و پاسکاری خوبی داشتیم، اما می توانستیم بهتر ظاهر شویم و در لحظاتی از بازی پاس های عرضی زیادی داشتیم.

 

آلگری در ادامه افزود:

 

شاگردانم هواداران خود را در این ورزشگاه سرمست کردند و نتیجه ی خوبی کسب کردند، اما این دیدار نباید ما را از شرایطِ واقعی و حساسی که در آن هستیم دور کند. باید برای بازی پسکارا آماده شویم و از بابت اسکودتو مطمئن شویم، خوشبختانه ترکیب قدرتمندی در اختیار دارم و بازیکنانی که در این دیدار به میدان نرفتند بازیکنان بزرگ و تعیین کننده ای هستند. دیبالا با این عملکرد خیره کننده اش کیفیت خود را به نمایش گذاشت، اگر چه همه بازیکنان امشب فوق العاده ظاهر شدند. تمام کنندگی دیبالا عالی بود، همان گونه که از داشتن او خوشحال هستم از داشتن بقیه ی بازیکنانم نیز خوشحال هستم. در صورت صعود به مرحله ی بعد انتظارات بالایی از تیم وجود خواهد داشت. این بازی یک آزمون روانی بود و ما باید نحوه ی بازی خود در این سیستم را بهبود بخشیم.

 

سرمربی در پایان تأکید کرد که بانوی پیر در حال حاضر به هیچ دستاوری در این فصل نرسیده و باید در ادامه مسیر هوشیار باشد:

 

ما نیمه راه را پیموده ایم و 45 روز تا پایان فصل وجود دارد. در حال حاضر نه اسکودتو و نه کوپا ایتالیا را فتح کرده ایم و نه به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده ایم. بازی امشب باید از بابت اینکه این تیم چه کارهایی می تواند انجام دهد و به چه موفقیت های می تواند برسد اعتماد به نفس لازم را به ما بدهد. درست است که در هنگام برد و به خاطر این کاری که انجام داده ایم باید خوشحال باشیم، اما باید واقع نگر و متعادل باشیم، هنوز به چیزی نرسیده ایم. بارسلونا توانست در ورزشگاه خود شش گل وارد دروازه پاریس سن ژرمن کند، به همین خاطر فکر می کنم بازی برگشت بازی پیچیده ای باشد. همان طور که دیروز هم گفتم، ما باید تمام قدرت خودمان را در مقابل ضعف های بارسلونا به نمایش بگذاریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: